News

Atnaujintas traukinių eismas tarp Kauno ir Palemono

 

„Dėkojame mūsų klientams už kantrybę, kuriems pusmetį teko kentėti nepatogumus vykstant traukiniu tarp didžiausių Lietuvos miestų. Per tą laiką mes atlikome milžinišką darbą, svarbų ne tik mūsų keleiviams ir kauniečiams, kurie turės daug patogesnį susisiekimą, bet ir itin reikšmingą Lietuvos bei viso regiono ekonomikai. Padarytas didelis žingsnis Kauno, kaip svarbaus regiono logistikos centro, link“, – atidarymo ceremonijoje sakė AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Dėl Kaune vykdomų projekto „Rail Baltica“ europinės geležinkelio infrastruktūros įrengimo darbų traukinių eismas tarp Palemono ir Kauno geležinkelio stočių laikinai buvo sustabdytas nuo šių metų gegužės 22 d.

Dėl šios priežasties keleiviams buvo apribotas tiesioginis susisiekimas tarp miestų centrinių geležinkelio stočių. Iš Vilniaus Kauno kryptimi vykę keleiviai turėjo lipti Palemono geležinkelio stotyje. Tarp Palemono ir  Kauno centro „Lietuvos geležinkeliai“ kartu su miesto savivaldybe organizavo specialius užsakomuosius reisus autobusais, kurie buvo derinti pagal viešojo transporto tvarkaraštį, kad keleiviai galėtų patogiai tęsti kelionę iki Kauno miesto centro ir atgal.

Rangos darbus „Rail Baltica“ ruože tarp Kauno ir Palemono vykdė viešąjį pirkimą laimėjusi bendrovė „Hidrostatyba“ su partneriais – „Autokausta“ ir „Leonhard Weiss OÜ“. Rangovas statybų aikštelėje užtruko ilgiau, nei buvo įsipareigojęs. Todėl siekiant užtikrinti patogias keliones buvo organizuojamas papildomas transportas ir maršrutai tarp Palemono ir Kauno geležinkelio stočių. Visą šį laikotarpį galiojo speciali nuolaida kelionės bilietams.

Minėtame ruože rangovas atliko unikalaus XIX amžiuje pastatyto Kauno geležinkelio tunelio rekonstrukcijos darbus: įrengė sugretintą europinės ir plačiosios vėžės geležinkelį. Tokį techninį sprendimą tunelyje Kaunas turi vienintelis pasaulyje.

Taip pat iki šiandien pastatyti 3 požeminiai tuneliai skirti automobiliams ir pėstiesiems kirsti geležinkelio liniją, panaikinta problematiška Amalių pervaža, o visame ruože atnaujintas kontaktinis elektros tinklas.

Tęsiant pradėtus darbus, jau kitais metais Kauno intermodalinis terminalas bus sujungtas su „Rail Baltica“ geležinkelio linija ir taps pagrindiniu krovinių perkrovos centru – čia bus aptarnaujami ir plačiąja, ir europine vėžėmis važiuojantys traukiniai.

„Džiaugiamės, kad vykstant „Rail Baltica“ tiesimo darbams mūsų klientai ir toliau galėjo keliauti saugiai ir patogiai. Atnaujintas Vilnius-Kaunas maršrutas užtikrins dviejų didžiųjų Lietuvos miestų lengvą susisiekimą, o keliones ekologiška transporto priemone galės rinktis dar daugiau Lietuvos žmonių“, – sako „LG Keleiviams“ generalinis direktorius Linas Baužys.

Maršrutas Vilnius-Kaunas bus atnaujintas nuo gruodžio 2 d., bilietai kainuos kaip įprastai.

Detalesnę informaciją apie atsinaujinusio maršruto Vilnius–Kaunas traukinių eismą galima rasti internete www.traukiniobilietas.lt  bei keleivių informacijos telefonu (+370 700 55111).

„Rail Baltica“ yra didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas regione, kurio svarbiausias tikslas – integruoti Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą.

Įgyvendinus projektą regionas turės saugią, modernią, aplinkai draugišką, elektrifikuotą europinio standarto geležinkelio infrastruktūrą, kuri užtikrins patogų ir greitą susisiekimą tarp Baltijos šalių ir Europos sostinių bei mažesnių regioninių miestų.