2015 m. rudenį baigti „Rail Baltica“ geležinkelio linijos statybos darbai nuo Lenkijos ir Lietuvos valstybių sienos iki Kauno.
„Rail Baltica“ tarpvalstybinės atkarpos nuo Lenkijos ir Lietuvos valstybių sienos iki Kauno techniniai duomenys:
- Trasos ilgis: 120 km
- Geležinklelio ilgis (1435 mm): 126 km
- Geležinkelio ilgis (1520 mm ): 107 km
- Geležinkelio ilgis (1435 mm ir 1520 mm): 233 km
- Maksimalus traukinių greitis: 120 km/h ir 80 km/h
- Bendra rangos darbų kaina: 364,5 mln Eur.
Rangos darbų apimtys atkarpoje nuo Lenkijos ir Lietuvos valstybių sienos iki Kauno
Nutiesta 126 km europinio standarto bėgių
Nutiesta 107 km „rusiško“ standarto bėgių
Pastatyta 115 km apsauginės tvoros
Pastatyta 24 km triukšmą slopinančių sienučių
Pastatyta 19 tiltų
Pastatyti 4 viadukai
Įrengti 108 iešmai
Įrengtos 98 pralaidos
Įrengta 86 km drenažo sistemų
Įrengta 40 pervažų
Įrengta 20 peronų
Sutvarkyta 10 geležinkelio stočių
Šiuos darbus per dvejus metus atliko
5 generaliniai rangovai
28 subrangovai
1000 darbuotojų
700 įvairiausios žemės dirbimo, statybos bei geležinkelio tiesimo technikos, įrengimų bei mechanizmų
Darbams atlikti panaudota
30 tūkst. tonų metalo ir plieno geležinkeliui tiesti, tiltams ir kitiems objektams statyti bei rekonstruoti
800 tūkst. tonų skaldos
Atlikta
Beveik 1,5 mln. kub. metrų žemės darbų
Įdomu žinoti
Norėdami visą metalą ir skaldą pakrauti į krovininius vagonus, turėtume sudaryti maždaug 10 tūkst. vagonų sąstatą, kurio ilgis būtų 130 km arba panašiai tiek, kiek sudarys europinė vėžė nuo Kauno iki Lenkijos sienos. O po žemės darbų visam jos kiekiui pervežti prireiktų net 20 tūkst. vagonų, kurių ilgis siektų net 260 km – atstumas, tolygus nuo Kauno iki Rygos.