Kaunas – Lietuvos ir Latvijos valstybių siena / Statyba

„Rail Baltica“ tiesiama Latvijos link: simboliškai pažymėtos išskirtinio geležinkelio tilto per Nerį statybos

2022 07 21

Pakrantėje prie Jonavos įkastas simbolinis ženklas, žymintis šio tilto statybų pradžią. Sudėtingas inžinerinis statinys, kuris, saugant „Natura 2000“ teritoriją, neturės atramų vandenyje, bus ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos šalyse. Tiltas per Nerį itin svarbus tiesiant geležinkelio liniją Latvijos link, planuojama, kad jo statyba truks 2,5 metų.

Daugiau informacijos čia

 
Prasidėjo „Rail Baltica“ ruožo Latvijos sienos link statybos darbai

2022 04 20

Įkasus statybos darbus žymintį simbolinį kelio ženklą, oficialiai pradėtos „Rail Baltica“ geležinkelio infrastruktūros statybos Latvijos sienos link – pradedami tiesti privažiuojamieji keliai.

Daugiau informacijos čia.

Statyba

  • 2020 m. kovo mėnesį pradėtos konsultacijos su rinka dėl „Rail Baltica“ atkarpos Kaunas – Lietuvos ir Latvijos valstybių siena rangos darbų, kurių vertė beveik 480 mln. eurų, pirkimo. Daugiau nei pusę šios sumos Lietuva jau užsitikrino. Daugiau skaitykite čia.
  • 2020 m. birželio mėnesį pradėtas pirmasis rangos konkursų etapas. Beveik už 480 mln. eurų ruože nuo Kauno iki beveik Panevėžio bus įrengta nauja geležinkelio sankasa dvikeliui 1435 mm pločio vėžės geležinkelio keliui, pritaikytam greitųjų traukinių eismui, bus pastatyti inžineriniai statiniai ir jungiamieji automobilių keliai. Įrengsime 58 km viršutinės kelio konstrukcijos. Pastatysime ilgiausią geležinkelio tiltą Baltijos šalyse, kuris nusidrieks daugiau nei 1,7 km virš Neries upės. Daugiau skaitykite čia.
  • Artimiausiu metu bus pradėtas antrasis rangos konkursų etapas – pirmojo konkurso etapo metu atrinktiems rinkos dalyviams bus siunčiami kvietimai teikti pasiūlymus statybos darbams ruože Kaunas – Lietuvos/Latvijos siena. Tad pirmuosiuose 66 kilometruose nuo Palemono Panevėžio kryptimi bus pradėtas naujos geležinkelio sankasos dvikeliui įrengimas, inžinerinių statinių statyba, viršutinės kelio konstrukcijos įrengimo pirmieji darbai (pirmiesiems 9 km), o taip pat – privažiuojamųjų automobilių kelių statyba. Taip pat šiemet planuojama pradėti ir ilgiausio Baltijos šalyse geležinkelio tilto per Nerį rangos darbus. Numatoma, kad minėtiems darbams atlikti šiemet bus pasirašyta rangos darbų sutarčių už nepilnus 260 mln. eur.

Daugiau apie konkursą „Rail Baltica“ privažiavimo kelių statybai skaitykite čia.

Daugiau apie konkursą ilgiausio Baltijos šalyse geležinkelio tilto per Nerį statybų priežiūros darbams skaitykite čia.