Kauno geležinkelio mazgas / Statyba
Iš viso Kauno geležinkelio mazgas susideda iš keturių atkarpų: Kaunas-Palemonas, Jiesia-Kaunas, Jiesia-Rokai ir Rokai-Palemonas.
Ruožas Jiesia-Kaunas baigtas rekonstruoti 2015 m. rugpjūtį, o Jiesia-Rokai – 2018 m. spalį. Kauno geležinkelio mazgo ruože Kaunas-Palemonas statybos pradėtos 2019 metų pradžioje.
Projektas baigtas 2018 metų lapkričio mėn.
Projektas: “Rail Baltica” esamo Geležinkelio ruožo Rokai-Palemonas-Kaunas rekonstrukcija. 2 statinys. Geležinkelio ruožo Rokai-Palemonas rekonstrukcija tikslinimas.
- Naujos 1435 mm pločio vėžės įrengimas – 7,7 km;
- 1520 mm pločio vėžės įrengimas – 7,4 km;
Triukšmo slopinimo sienučių įrengimas - 3,47 km;
Pralaidų rekonstravimas – 8 vnt.;
Atraminių sienų įrengimas - 1,86 km;
Aptvėrimo įrengimas -13,81 km ;
Elektros tinkle rekonstrukcija – 6,69 km;
Esamų viadukų rekonstrukcija – 3 vnt;
Požeminės pėsčiųjų perėjos įrengimas – 1 vnt;
Skirtingų vėžių Geležinkelio sankirtos – 3 vnt;
Automatizacijos, vandentiekio, buitinių nuotekų, paviršinių nuotekų, drenažo ir šilumos tinklų rekonstrukcija
Parengtas projektas taip, kad jį būtų galima įgyvendinti atskirais dviem nepriklausomais etapais: 1 etapas – geležinkelio ruožo Palemonas-Rokai atkarpos nuo Palemono iki 5+300 km rekonstrukcija; 2 etapas – geležinkelio ruožo Palemonas – Rokai atkarpos nuo 6+750km iki Rokų rekonstrukcija. Įgyvendinus kiekvieną etapą - atskirai galimos kiekvieno iš jų statybos užbaigimo procedūros.