Europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ geležinkeliu iš Kauno intermodalinio terminalo (KIT) pradės kursuoti intermodaliniai kroviniai į Vokietiją. „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) Grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ toliau įgyvendina veiklos diversifikacijos planus ir pradeda gabenti intermodalinius krovinius į Duisburgą Vokietijoje. Naujasis krovinių gabenimo maršrutas klientams atvers galimybes geležinkeliu pasiekti vieną svarbiausių pramonės centrų Europoje ir didžiausią vidaus vandenų uostą pasaulyje.
Pirmasis reguliarius traukinys iš Kauno intermodalinio terminalo (KIT) į Duisburgą išvyks jau balandžio 4 d. Tai pirmasis tarptautinis krovinių gabenimo maršrutas į Vakarus, kurio įgyvendinimu trijose skirtingose šalyse rūpinsis LTG Grupės bendrovės.
„Šiuo metu aktyviai dirbame, siekdami rinkai pasiūlyti kuo daugiau jungčių su Vakarais galimybių. Pasiekus Duisburgo intermodalinį terminalą klientams atsivers galimybės puspriekabes ir konteinerius traukiniais toliau gabenti ir į kitus terminalus. Iš Duisburgo reguliariai kursuoja tiesioginiai traukiniai į terminalus Vokietijoje, Italijoje, Lenkijoje, Belgijoje, Nyderlanduose bei Švedijoje. Be to, galimos jungtys su Prancūzija ar net Didžiąja Britanija“, – teigia „LTG Cargo“ generalinė direktorė Eglė Šimė.
Lietuvoje vežimus vykdys „LTG Cargo“ komanda, o pervežimus Lenkijoje ir Vokietijoje – dukterinė bendrovė „LTG Cargo Polska“. Praėjusių metų įdirbis bei Lenkijoje sėkmingai veikianti dukterinė bendrovė leis klientams pasiūlyti tvaresnį ir ekonomiškai efektyvesnį krovinių gabenimo būdą į ir iš Centrinės Europos. Krovinių pervežimas bus organizuojamas bendrovių pajėgumais – tai reiškia, kad visi reikalingi logistikos sprendimai bus užtikrinami savarankiškai.
Naujo maršruto KIT-Duisburgas-KIT ilgis sieks 3040 km. Traukinys kursuos tris kartus per savaitę abiem kryptimis, o vienu reisu bus galima pervežti iki 36 vienetų puspriekabių ir konteinerių su įvairiarūšėmis prekėmis. Bendrovė artimiausiais mėnesiais taip pat planuoja užmegzti bendradarbiavimą su naujais klientais Lenkijoje bei ieškoti būdų, kaip padėti Lietuvos verslui importuoti žaliavas iš Centrinės Europos šalių.