„Rail Baltica“ Lietuvoje paskelbė viešąjį pirkimą dėl greitojo geležinkelio viršutinės kelio konstrukcijos statybos. Į Lietuvą jau pristatytos reikalingos medžiagos: 86 200 tonų skaldos, 30 000 gelžbetoninių pabėgių ir 42 kilometrai bėgių. Planuojama, kad būsimas rangovas iki metų pabaigos įrengs 10 km „Rail Baltica“ dvikelį geležinkelio ruožą.
„Iki šiol Lietuvoje mūsų pastangos buvo sutelktos į pagrindinės linijos sankasos ir inžinerinių statinių statybą, padedančių pagrindą tolimesnei greitojo geležinkelio kelio statybai. Atsižvelgiant į atkarpos Šveicarija–Žeimiai sankasos darbų progresą, praėjusių metų pabaigoje įsigijome reikalingas medžiagas bėgių tiesimui šiame ruože, dabar ieškome rangovo, kuris iki šių metų pabaigos atliktų bėgių įrengimo darbus“, – kalbėjo „Rail Baltica“ Lietuvoje įgyvendinančios bendrovės generalinis direktorius Vytis Žalimas.
Šiemet „LTG Infra“ taip pat ketina skelbti viešuosius pirkimus dėl papildomų 55,7 km sankasos darbų atkarpose Kaunas–Šveicarija ir Ramygala–Joniškėlis. „Šie metai bus reikšmingi mūsų rinkai, o didėjančios investicijos į energetiką, transporto infrastruktūrą ir pramonę yra svarbios ekonomikai“, – sakė V. Žalimas.
Būsimą rangovą tikimasi atrinkti šių metų antrąjį ketvirtį, bėgių tiesimo darbus pradėti trečiąjį ketvirtį.
„Rail Baltica“ – strateginis LTG grupės ir Europos Sąjungos bei didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto geležinkelis, sujungsiantis Lietuvą, Latviją ir Estiją su Vidurio bei Vakarų Europa, užtikrinsiantis regiono integraciją, civilinį ir karinį mobilumą. Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse sieks 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.
Už šį turinį atsakingas tik autorius. Europos Sąjunga neatsako už galimą jame pateiktos informacijos naudojimą.