Vilniuje gyvai susitiko „Rail Baltica“, „RB Rail AS“ komandos, rangovai „Fegda“, „Rizzani de Eccher“, „Eurovia“ bei FIDIC inžinieriai „Viamatika“ ir „Telekonta“ aptarti ateities rizikų valdymo.
Įgyvendinant geležinkelio infrastruktūros statybą, jau dabar planuojami būsimi elektrifikavimo, geležinkelio signalizacijos etapai. Paskui projektas bus perduodamas saugos reguliavimo institucijoms, kad būtų suteiktas leidimas eksploatuoti liniją.
Kadangi „Rail Baltica“ bus prijungta prie europinio tinklo, reikia užtikrinti ir jo suderinamumą su Europos Sąjungos tinklu.
Susitikimus organizavo „Rail Baltica“ techninės veiklos vadovas Evaldas Katkus.
„Bendradarbiaudami įvertinome galimas su projektu susijusias rizikas ateityje, kai jau bus eksploatuojama greitojo geležinkelio linija. Taip siekiame užsitikrinti, kad būtume pasirengę bet kokiems galimiems iššūkiams. Projekto rangovai atlieka svarbų vaidmenį ir sėkmingai įgyvendina statybos darbus, o jų patirtis mums yra ypač svarbi“, – sakė E. Katkus.